Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(11)
Forma i typ
Artykuły
(11)
Autor
Dałek Krystyna
(1)
Górnikiewicz Jacek
(1)
Kwiatkowska Wioletta
(1)
Penkowska Grażyna
(1)
Popek Paweł
(1)
Siemieniecka Dorota
(1)
Siemińska - Łosko Agnieszka
(1)
Skarbińska Aleksandra
(1)
Skibińska Małgorzata
(1)
Szuścik Urszula
(1)
Wieczorkowski Kazimierz
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Nauczyciele
(10)
Temat
Technologia informacyjna w nauczaniu
(4)
Informacja
(2)
Dysleksja
(1)
Edukacja zdalna
(1)
Logopedia
(1)
Matematyka - nauczanie
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciel - kształcenie
(1)
Plastyka - nauczanie - szkoła podstawowa
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
Gatunek
Artykuł fachowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(11)
11 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Znak w twórczości rysunkowej dziecka / Urszula Szuścik. // W: Współczesne konteksty edukacyjne technologii informacyjnej / Pod red. Doroty Siemienieckiej. - Toruń: Wydawnictwo "Adam Marszałek", 2009. - S. 17 - 20.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Hipertekstowe języki skryptowe w edukacji / Kazimierz Wieczorkowski. // W: Współczesne konteksty edukacyjne technologii informacyjnej / Pod red. Doroty Siemienieckiej. - Toruń: Wydawnictwo "Adam Marszałek", 2009. - S. 190 - 207.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Symbolika i znaki w nauczaniu matematyki / Krystyna Dałek. // W: Współczesne konteksty edukacyjne technologii informacyjnej / Pod red. Doroty Siemienieckiej. - Toruń: Wydawnictwo "Adam Marszałek", 2009. - S. 33 - 39.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zastosowanie platformy Moodle w kształceniu pedagogów / Grażyna Penkowska. // W: Współczesne konteksty edukacyjne technologii informacyjnej / Pod red. Doroty Siemienieckiej. - Toruń: Wydawnictwo "Adam Marszałek", 2009. - S. 215 - 221.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Miejsce grafiki komputerowej w komputerowym wspomaganiu kształcenia / Agnieszka Siemińska - Łosko. // W: Współczesne konteksty edukacyjne technologii informacyjnej / Pod red. Doroty Siemienieckiej. - Toruń: Wydawnictwo "Adam Marszałek", 2009. - S. 140 - 148.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Możliwości wykorzystania platformy e-learning w opinii studentów pedagogiki / Wioletta Kwiatkowska. // W: Współczesne konteksty edukacyjne technologii informacyjnej / Pod red. Doroty Siemienieckiej. - Toruń: Wydawnictwo "Adam Marszałek", 2009. - S. 222 - 231.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Logomocja-Imagine w przekazie multimedialnym do zastosowania w logopedii / Aleksandra Skarbińska // W: Współczesne konteksty edukacyjne technologii informacyjnej / Pod red. Doroty Siemienieckiej. - Toruń: Wydawnictwo "Adam Marszałek", 2009. - S. 113 - 121.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wiki jako przykład zbiorowej edycji informacji w sieci komputerowej / Małgorzata Skibińska. // W: Współczesne konteksty edukacyjne technologii informacyjnej / Pod red. Doroty Siemienieckiej. - Toruń: Wydawnictwo "Adam Marszałek", 2009. - S. 208 - 214.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Współczesny postęp techniczny w odbiorze młodych Polaków początku ery informacji / Jacek Górnikiewicz. // W: Współczesne konteksty edukacyjne technologii informacyjnej / Pod red. Doroty Siemienieckiej. - Toruń: Wydawnictwo "Adam Marszałek", 2009. - S. 149 - 161.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zasady, warunki, możliwości tworzenia i wykorzystania e-learningowych materiałów na bazie WWW / Paweł Popek. // W: Współczesne konteksty edukacyjne technologii informacyjnej / Pod red. Doroty Siemienieckiej. - Toruń: Wydawnictwo "Adam Marszałek", 2009. - S. 232 - 240.
Autor
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej